منتديات أحلى حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات أحلى حب

منتديات كول أحلى حب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الي كل من ضاع حبه وحبيبته

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

الي كل من ضاع حبه وحبيبته Empty
مُساهمةموضوع: الي كل من ضاع حبه وحبيبته   الي كل من ضاع حبه وحبيبته Icon_minitimeالأربعاء يونيو 04, 2008 12:00 pm

اكتب اليكي يا من احيا من اجلها ولا اريد الحياه بدونها
جلست وحدي ووجدت نفسي اعاتب قلبي انه اراد ان يحرمني من اجمل ما رأت عيني وهو انتي فقلبي الزي احبك هو سبب تفكيري في بعدي عنك لانه ليس من السهل علي اي انسان يعرف معني الحب الصادق الخالي من اي شعور مزيف ان يتحمل ويرا حبيبته قلبه اصبحت شريكه لشخص غيره
حبيبتي لا انتي ولا انا بأدينا يقف الطريق بنا وينهار حلمنا وعشان محسش اني ضعيف لازم اقولك اني بحبك واللي بعدني عنك هو حبك لاني لا اتمني ان اغير الصوره الجميله التي رسمتها لكي في قلبي يا اول حب ويا فرحه عمري مستحيل في يوم وليل حبي ليكي ينتهي وانا اللي عشت عشانك دنيتي مستحيل بعد حبك انتي احب تاني وعمري اللي عشته كان عشانك مش عشاني وغصب عني هاسيبك وامشي وغصب عني هاسيب معاكي قلبي لانه ملكك انتي مش ملكي ياللي في قربك فرحه عمري وفي بعدك عزابي والمي مهما اداري واخبي حبك عايش جو مني ولو في يوم قلبي غدر بي وحب غيرك اقسم بربي لاقتل روحي بنفسي ولاني احب بعدك انتي
حبيبتي وعد مني مهما يطول عمري هافضل احبك انتي ياللي عشت معاكي اجمل سنين عمري ياللي حبك بيجري في دمي معاكي ابتدا عمري وبعدك هو عزابي جرحي
ومستحيل احب غيرك انتي واعزريني لو في يوم احساسي خاني او بعدت هايكون غصب عني مش بخاطري ولا بيدي وانا اسف علي الغياب وراضي بالعتاب وقلبي مليان اشتياق
حبيبتي كلمه اخيره قبل ما انتهي
من غيرك مستحيل اعيش دنيتي جيت علي نفسي واتحملت عزابي والمي لكن بعدك عني
دا شئ فوق احتمالي
ولازم تعرفي اني عشانك ضحيت بروحي وقلبي
https://layaly.3oloum.com

الي كل من ضاع حبه وحبيبته
صفحة 1 من اصل 1